måndag, juli 17, 2006

Hittat & lånat

Mår tack vare semestern alldeles prima, även om jag tror att jag skulle behöva ta det lite lugnare och slappa mer.
Vill fixa i trädgården. Kanske plantera lite nya blommor. Flytta om och göra tre nya korgar till den nymålade altanen.
Ska snart gå och lägga sonen.
Har nyss hällt upp ett glas rödvin.
Bör inte sitta här framför datorn, utan mysa med familjen i soffan.
Är lycklig!
Drömmer om att bli trädgårdsmästare.
Längtar till den dagen jag vågar ta klivet.
Fasar inför att börja jobba igen efter semestern, men nya kollegan gör livet lite lättare.
Idag har jag målat, slappat och irriterat mig på de kaxiga ungarna.
Imorgon ska jag måla lite till. Slappa. Och försöka låta bli att irritera mig på ungarna.
Igår var det ungefär som idag. Livet är helt OK!
Nu ska jag redigera om lite, sen ska jag gå och läsa en bok för min son.
Vill se en bra film som verkligen fångar mitt intresse.
Vill göra i ordning trädgården, så att den blir lite mer rumsindelad.
Glad över min familj, är jag verkligen!
Arg på tidningen, som "glömde" att rapportera om olyckan som hänt på Liseberg i helgen och bara berättade att man höll på och utredde. Ska inte en tidning som inte kommer ut på söndagar ta upp det som man förmodas ha läst om någon annanstans. Jag hade nämligen inte gjort det utan förväntade mig info om det i morse...
Nyfiken på parkvisningen i Enköping.
Lycka är att få vara tillsammans med familjen!
Sorg är att förlora någon som står en nära.
Älskar mina killar över allt annat på jorden!
Hatar idioter som krigar.
Äter väldigt gärna grillad entrecote.
Sover oftast väldigt bra.
Dricker rött vin och whisky helst. Vatten förstås. Och gärna riktigt gott kaffe.
Röker något enstaka bloss ibland. Oftare under semestern. En cigarett när det är lite mer party eller tillsammans med svägerskan.
Dansar gärna. Helst ensam till House hemma i vardagsrummet, badrummet eller köket.
Lever inte riktigt som jag vill, men nästan.

Inga kommentarer: