söndag, juni 21, 2009

Snurrigt

Det är många tankar som snurrar i huvudet just nu. Träffade en av mina nära, goa vänner idag och fick hjälp med att sortera i 'egenföretagartänket'. Åh, vad skönt det är med vänner som ställer upp som bollplank när det är rörigt i huvudet...

Funderar på att åka till Baravara i sommar. Lite mer än två veckor kvar - hoppas det finns plats. Minns för tillfället inte när jag var där sist, men kan det ha varit förra året? *tittar bland blogginläggen* Japp. Augusti förra året. Är det någon av er som läser här som varit där eller ska dit?

Nu ska jag ta och krypa till kojs. Hjärnan går på högvarv, men efter ett par sidor i boken brukar det ge med sig och leda till mycket tunga ögonlock. Läser förnärvarande Paulo Coelhos 'Brida' - åh, vad jag älskar hans böcker!

1 kommentar:

Dubbelörn sa...

Har varit inne o läst om Baravara... Känns som det vore någor för mig men samtidigt så vet jag inte om jag grejar det än...

Kramar