fredag, maj 29, 2009

Sinnesro

Känns sååååå bra idag!

Jag bestämde mig för att tacka nej till erbjudandet om tjänsten på Familjebostäder och nu smider jag egna planer för framtiden istället. Vet med säkerhet att jag inte har något jobb kvar på Svenska Bostäder i Farsta efter 1 september, men vad som händer fram till dess och därefter är ett oskrivet blad. Jag har börjat rita intensivt i ena kanten... ;)


Kommer ihåg att Slottsträdgårdsmästaren har ett inlägg om vägval i sin blogg. Läs här och njut av bilderna!

Från en nattsvart onsdag till en ljus och skön fredag!

Trevlig helg på er!

5 kommentarer:

Lajsa sa...

Vad skönt att det känns bra, då har du gjort rätt. Jobb ordnar sig, du är ju grym, så det är inga problem. Puss och kram!

Anonym sa...

Låter som om det blir en intressant utmaning för dig. Alltid spännande att gå på nya vägar eller stigar. Är helt säker på att du kommer att jobba med något intressant och bra efter september. Ha en skön helg!

Dubbelörn sa...

Du ser vad har man annars bloggvänner till?? ;). Håller örngluggarna fortsatt öppna, så du kan ta det lugnt *gapskrattar*

Det ordnar sig...

Storkramen till dig

Caroline sa...

Härligt, lycka till!

Malin sa...

Låter modigt detta och spännande - så klart man ska göra så...önskar jag hade mod (vem vet)...Min tillvaro med jobb är väl egentligen rätt ok så det kanske inte är dagsaktuellt men visst finns drömmar och lite planer på annat...
Tycker absolut att du gör helt rätt och i och med den känsla du beskriver så låter som om du gör det rätta.

Kram från Malin