fredag, april 03, 2009

Vårsolen!

Sen eftermiddag, vårsol, värme i luften, ingen jacka, ett glas rött vin och en bra bok på altanen. Kan det bli så mycket bättre?



En intensiv vecka till ända, men nu är det helg. Det får bli en kort rapport idag. Jag mår bra, men är trött, sover för lite på nätterna, det går bra att pendla, jag älskar mina ljudböcker, jobbet är jätteroligt, människorna är jättetrevliga, det är vår, jag har börjat rensa i rabatterna, vi behöver städa inomhus (haha!), i morgon ska vi till badhuset, det händer saker på jobbet som gör tillvaron lite orolig, men det tar jag en annan gång, nu ska jag skala rotfrukter. Ha en riktigt skön vårhelg! Njut av solljuset!

Kram på er!

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Visst är det ljuvligt? Unnar dig så väl denna underbara vårsol...

Här är allt förberett för grillning, vitt svalt vin i glaset, väntar nu bara på grillkungen... Guess what? Köer... ;)

Stor varm solig vårkram

Madeleine sa...

Dubbelörnen; Hoppas att du inte behöver vänta allt för länge...
Grillkungen klarar sig säkert bra på vägen - han har väl ljudböcker så han klarar sig... ;)
Vårkram på dig!

haspet sa...

Låter inte som att det kan bli så mycket bättre. Hoppas att du får en alldeles underbar helg. / Kram Peter

kirsti sa...

Härligt! Jag kör inte utan jacka riktigt ännu..
men vin och god bok fungerar mycket bra även här på våra breddgrader! :)
Ha en avkopplande och skön helg!
/Kirsti