fredag, april 10, 2009

Trött, trött, trött

Jag är så brutalt fruktansvärt hysteriskt jättetrött. Luften har gått ur helt enkelt. Ibland glimtar jag till och får lite gjort, men större delen av tiden känner jag mig ungefär som efter en 10-dagars influensa... med penicillin. Alldeles mör.

Hade precis samma trötthetsattack för ett par år sedan, samma tid. De två senaste åren har jag mått betydligt bättre. Får köra igång med ginseng-preparatet igen. Det kanske kan vara värt ett försök. Just nu är jag så sliten att den nästan gör ont i kroppen. Ska nog lägga mig på soffan och blunda en stund, i kväll ska jag på 40-årskalas.

4 kommentarer:

kirsti sa...

Men stackare där.. Hoppas du har några dagar ledigt nu under helgen så du hinner andas och ta det lugnt!!
Glad påsk-kram!
/Kirsti

Marie sa...

Ojoj, hoppas att helgen blir lugn för din del, försök skära ner på måstena. Tyvärr är det väl ofta så, när vi slappnar av så känner man hur trött man egentligen är. Stor kram!

Ruben sa...

Hoppas du vilar ut ordentligt så du blir piggare! Kan det ha att göra med någon allergi? /Ruben

Madeleine sa...

Kirsti; Japp! Det blir gott om vila i helgen! :)

Marie; Ja, det är nog så att man får en chans att känna efter när man tar det lugnt. Kram på dig också!

Ruben; Allergi vet jag inte, men någon form av överkänslighet i alla fall. Jag brukar lyckas hålla tröttheten borta med hjälp av 'allerginässpray', men i år kanske det inte räcker längre...