torsdag, november 05, 2009

Dåligt med aktivitet

Här har det varit dåligt med aktivitet ett långt tag och jag ber om ursäkt för det, om det är någon som saknat livstecken. Jag har fastnat i Facebookandet och ägnar den lilla datatid jag har åt det.

Jag är kvar och arbetet tar förutom 100% under arbetstid, närmare tre timmar till om dagen i pendlande och då blir det inte mycket tid över till annat, tyvärr. Samtidigt försöker jag kicka igång mitt trädgårdsföretag... :)
De bloggar jag tidigare följt följer jag fortfarande även om jag inte lämnar så mycket livstecken efter mig.

Nu ska jag parkera i soffan med maken och sonen och följa Sveriges sista period mot Tjeckien i Karjala cup!

Må så gott!

8 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Tack kära du för titten och rösten.
Facebook har jag valt bort för att jag började med blogg och sedan orkade jag inte lära in fler nya tekniksa saker.
Tufft det måste vara att pendal 3 timmar om dagen.
Ha det gott och jag blev jätteglad att du tittade in.
Annika

haspet sa...

Har allt saknat dig här men nu förstår jag ju att tiden inte alltid räcker till. Tycker du det funkar bra att pendla? Själv är jag så lycklig nu för jag har fått ett nytt jobb på hemmaplan så jag kommer att slippa pendlingen efter nyår. Så du har också hamnat i Facebookträsket? Ja du det tar ju ibland en himla tid, man kan ju bli riktigt fast där. Vet inte vad du heter i efternamn men vill du så får du gärna lägga till mig där. Ha en skön dag. // Kram Peter

Lena sa...

Inte lätt att hålla igång allt på en gång.
Låter spännandemed trädgårdsföretag.Lycka till
Lena

Malin sa...

Inte så värst mycket bloggande är heller o jag sitter i syträsket!
Men allt har sin tid, synd bara att man får så dåligt samvete över att man inte hör av sig...dumt eftersom bloggen är ens egen o inte behöver vara någon press åt något håll...
Jag sitter här o kurar inför vovvens kvällspromenad i kylan...hu säger jag...sen ska jag krypa ner under det varma täcket o läsa bok...

Kramar från Malin

Marie sa...

Skickar en kram och hoppas allt är bra!

Marie sa...

Vet inte om den andra kommentaren försvann... jag hittar inte dig, men du hittar mig på marie.hansson@hotmail.com

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en riktigt fin fortsättning ,vännen
Kram Lallis

Lotta 8`) sa...

God fortsättning på 2010 :)
FB är jag med på lite grann men det tar tid :) Det har startats upp en grupp för trädgårdsintresserade där, kanske du hittar den och dammar av din blogg :)

Ha det gott, kramen :)