lördag, maj 27, 2006

Long time no writing


"What is more important than
where we are standing on the path
is the direction we are looking"


Länge sen och nu är det läggdags. Kan inte låta bli att skriva en snutt i alla fall. Det känns som att jag går och bubblar av något som inte riktigt kommer ut. Har en grej på jobbet som känns jobbigt just nu, men som jag passar på att trycka undan under helgen för att jag inte orkar ta tag i den och för att jga ska få en någorlunda vettig helg.

Jag känner ett behov av att skaka loss ordenligt. Vill bli omruskad under helgen. I morgon när sonen är på kalas ska jag passa på att ta en lång promenad iklädd träningskläder. Försöka få upp ångan och svettas lite. Som jag gjorde idag när jag klippte det 15 cm långa gräset. Jag var hur svettig som helst och kommer att ha sån träningsvärk i morgon. Men det var skönt att ta ut sig lite.

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska leta fram ett ordspråk först...

Inga kommentarer: