söndag, april 09, 2006

Ynklig


"Stress is two forces moving in opposite directions
Sit still"


Känner mig lite ynklig. I torsdags började jag få feber och ont i kroppen. Jag var med min son och hans klasskamrater på Tom Tits, så det fanns ingen möjlighet att gå och lägga mig eller ta det lugnt. Jag gick omkring och huttrade ett par timmar. Var riktigt låg, men höll ändå garden uppe på något mystiskt sätt. När jag kom hem däckade jag. Jag har knaprat Alvedon för att hålla febern i chack, men den håller i sig. Värken i kroppen också. Efter någon dag kom förkylningen. I morse vaknade jag med en vansinnig huvudvärk och den har hållit i sig till och från under dagen. Idag har jag inte tagit någon Alvedon, men däremot varit ute i friska luften en del.

Jag blir lite fundersam när sjukdomen flyttar runt så där i kroppen. I går var vi iväg en liten sväng på dagen. Jag kände mig inte sjuk alls. Vi promenerade istället för att ta bilen och det gick bra det också. Idag kom huvudvärken som däckade mig...

Inga kommentarer: